štvrtok 21. novembra 2013

Deň číslo 19.

Kniha, ktorá ma zmenila. Inak, zdravím... :)
Je to niečo podobné ako bol deň 1O-kniha, ktorá zmenila môj život. Osobne nevidím veľký rozdiel medzi týmito dvoma dňami z hľadiska toho, o akých knihách som v tomto prípade písala, ale od písania day 10 dom prečítala knihy ďalšie a sú dve také, ktoré môžem zaradiť ku knihám, ktoré ma zmenili/ovplyvnili.
V MELÓNOVOM CUKRE.
Úplne v prvom rade je to asi najkrajšia kniha, akú som kedy videla. Slovenské vydanie je fakt nádherné a milovníkom kníh odporúčam už len ako zberateľský kúsok. Ja som knihu dostala minulý rok na narodeniny na moje želanie. Dostala som totiž na ňu tip od môjho tajného zdroja na perfektné knihy :P a musela som ju mať. No a aj štýl je mi veľmi blízky. Je to vlastne úplná fikcia až hrozivo plná obrazov dnešného sveta, teda, hlavne Ameriky 60. rokov. Je to crazy a veľmi sa mi to páči. Ten pán spisovateľ je schizofrenik a je to z knihy cítiť. Ale je mi to veľmi blízke a kniha je fakt dobrá. Aj keď to samozrejme nemusí sadnúť každému.


No a druhá kniha je Chatrč. Je dosť dobrá. Je vlastne o mužovi, ktorému zavraždili dcéru a on sa odklonil od Boha. Ale raz nájde v schránke lístok s výzvou aby sa vrátil do chatrče v lese, kde vrah jeho dcéru uniesol a zavraždil. On sa tam vráti a v chatrči nájde tri Božské osoby. Otca, Syna a Ducha Svätého. Správajú sa úplne inak ako si to predstavoval a aj sú úplne iní. No a v chatrči pochopí mnoho vecí. Bolo to dosť dobré, aj náročné na čítanie, lebo je tam potreba sa veľmi veľa krát zastaviť a premýšľať nad tým, ale každopádne to stojí za to. Veľmi pekné.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára