piatok 1. novembra 2013

Deň 17

Zdravím, už som s mojim projektom 30 dní za polovicou! Úspech. Takto ďaleko som ešte nezašla. Deň 17 je najkratšia kniha akú som kedy čítala. Ja nečítam krátke knihy :) Ale jedna z tých fakt krátkych je od Bruna Ferrera. Píše krátke príbehy na zamyslenie a má veľa maličkých knižiek. Keď som bola malá, ocino mi raz za čas nejakú knižku od neho podaroval. Bol to vždy taký milý darček, pretože som ich dostávala len tak. Volajú sa napríklad Vie to iba vietor, Tajomstvo červených rybiek, Vôňa ruže... Sú to skvelé príbehy a tie knižôčky mám fakt rada.

Sestra má doma keyboard a ocino si to vždy nastaví na orgán a hrá na tom ako v kostole. Vlastne aj tie sväté pesničky na tom hrá. Musela som to napísať, pretože hrá aj práve teraz a je to fakt vtipné.... :)

Tak okej, dnes to bolo krátke. Ako knižôčka, o ktorej som písala... Pa,....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára