pondelok 7. októbra 2013

Day 16

Najdlhšia kniha, akú som kedy čítala,...
No asi HP 5 alebo Hostiteľ. Áno, to boli asi najdlhšie knihy, aké som kedy čítala.
OBSAH/RECENZIA:
Dej sa odohráva v budúcnosti. Svet ľudí obsadili duše a ľudia sa stali hostiteľmi pre tieto duše. Prišli o svoju myseľ ale telo ostalo nepoškodené. Skoro všetci ľudia podľahli, ale je aj zopár takých, ktorí sa schovávajú a bránia sa takémuto osudu. Aj Melanie je taká. Ale zajmú ju a vložia do nej dušu Pútničku. Pútnička dostane varovania, aké rôzne ťažkosti ju môžu postretnúť. No jedno nečakala. Melanie sa nechce vzdať svojej mysle. Pútnička teda preniká do Melaninej mysle a chce odtiaľ získať informácie, prečo sú ľudia akí sú, no namiesto toho "vidí" Melanine myšlienky. Týkajú sa jej brata a Jareda, muža, ktorého Melanie miluje a ktorí sa kdesi schováva aj s jej bratom. Melanie ich túži nájsť a to sa stane aj úlohou Pútničky, keďže začne aj ona niečo cítiť k Jaredovi. Melanie a Pútnička spolu začnú nedobrovoľne spolupracovať aby našli muža, ktorého milujú. No a potom to začína byť dosť zaujímavé. Čakala som, že to skončí inak než to skončilo a sprvu sa mi koniec nepáčil. Ale potom to bolo v pohode. Je to skvelá kniha. Ak niekto túto knihu nečítal len preto, že má averziu voči Twilightu, je to  veľká škoda. Vôbec sa to na Twilight nepodobá. Je to lepšie. Páči sa mi to oveľa viac. Dala by som tomu 8,5/10. Aj keď je hrubá, stojí za to!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára