utorok 1. októbra 2013

Day 15

Večer,...
Fakt netuším, ktorú knihu som prvá prečítala ako dieťa. Veľa mi čítali rodičia, ale ja som sa tiež veľmi skoro naučila čítať. Prvé, čo si pamätám, bol Harry Potter, ktorého som najskôr čítala s ocinom a potom sama. No a ešte Danka a Janka, Psíček a mačička a Dobšinského rozprávky. A ešte som mala jednu knihu, ktorú milujem dodnes. Je to skoro ako druhá biblia. Oplatí sa prečítať ju, aj keď už ste možno veľké... Volá sa Opice vo vyťahaných tričkách. Je to od Radka Bachratého. Čítala som ju ja, moja sestra a aj brat. Ja s bratom ju milujeme. Sú to vtipné príbehy o opiciach. Vieme ich už naspamäť a môj brat sa z toho naučil aj veľa slovíčok. Je veľmi šikovný a ztej knihy si dal dokopy rôzne veci a významy slov. Je to proste jedna veľmi, veľmi vydarená kniha. Keď budete zháňať darček pre nejaké dieťa, určite odporúčam. :)

Opice s vyťahanými tričkami žijú v pralese. Keď niečo vyparatia, sú ticho, pozerajú sa do zeme a previnilo si naťahajú trička až pod kolená. Sú veľmi uškriekané a bývajú na palme. Najviac vyvádza tá s oranžovými vlasmi, potom tá s kokosovým orechom a aj tá s okuliarmi. Keď celá banda zlezie z palmy, dejú sa neuveriteľné veci. O tom vám môže porozprávať sova v knižnici, varan v opere, slon v lunaparku, ropucha na pošte, hyeny v obchode, panda na výstave Svet dinosaurov, had na úrade, hroch na plavárni a ešte mnohé iné zvieratá na mnohých iných miestach. Čítajte. Potom možno zistíte, že opice s vyťahanými tričkami nežijú len v tejto knihe, ale aj u vás na ulici, aj u vás v triede, aj u vás za stenou, aj u vás v zrkadle. A ako im je dobre...(martinus)



Pa, B.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára