utorok 11. júna 2013

Plním predsavzatie... :)

Zdravím. Dneska si teda oficiálne plním predsavzatie, ktoré som si dala. Som na to patrične hrdá, lebo toto sa mi málokedy podarí... :)
Takže k prespávačke. Začali sme mládežkou a ako zvyčajne, bez animátoriek :))
Saša sa ale po mládežke dostavila a šli sme sa zložiť do internetky. Tam sme sa rozprávali a čakali na Evu. Prevažne sme sa bavili o filmoch a o posledných (čerstvých) zážitkoch nášho života. Potom sme dostali bojovú úlohu, vyzdobiť OĽGU balónmi, konfetami a všetkým možným, čo bolo poruke.
Vcelku sa nám to podarilo a OĽGA vyzerala veľmi dobre. Mirka podaktorým pílila nervy pizúkaním na balóne a Lucka zase chytila záchvat smiechu, čomu sa niektorí veľmi divili ale ja som ju úplne pochopila. U mňa sú polhodinové nezastaviteľné záchvaty smiech bežné, napríklad aj v škole cez hodinu... :D  Po vyzdobení prišla Eva a my sme sa šli prezliecť do internetky, kým naše animátorky nedopripravovali OĽGU a nedoniesli tam to najhlavnejšie- jedlo :)
Potom  sme sa tam zišli a začali sme oslavovať troje narodeniny a jedny meniny. Koláčiky a všetko možné bolo výborné a veľmi dobre to všetko vyzeralo. Po naplnení naších brušiek sme "gemblili"- teda, podaktoré. Lucke a Mirke to šlo veľmi dobre.
Keď sa Saši a Ľubovi nepodarilo nastaviť telku, šli sme pozerať film do zrkadlovky. Nachystali sme si matrace a spacáky a Mirka s Terkou sa začali báť ľudí z druhého sveta, ktorí prichádzajú v noci cez zrkadlá (moje zadosťučinenie) :)  Pozerali sme Pascu na rodičov a potom sme pomaly pozaspávali.
Ráno som sa zobudila medzi prvými aj s Mirkou. Keď už nás nudilo ležať, tak sme sa obliekli a pomaly sa zobúdzali aj ďaľšie baby. Mirke urobilo veľmi veľkú radosť, že mohla zobudiť Luciu svojím skokom na ňu. Pobalili sme si spacáky a pomaly sa postupne dovliekli na raňajky. Raňajky boli výborné. Zvyšky z večere (to vyznelo :)) a chlebík s nátierkou. Po raňajkách sme sa rozdelili na dve skupiny. Ja som bola  s Majkou, Terkou a Mirkou. Mirku nám odviedli preč a my tri sme museli vyriešiť hádanku. Najprv sa zdala ťažká, ale nakoniec sme to zmákli za 10minút.
Mirka nám zatiaľ priniesla kartóny z ktorých sme si mali postaviť pevnosť. Tak sme sa pomaly pustili dotoho. Sprvu to vyzeralo nádejne, no nakoniec naša pevnosť nebola ani pevná a ani bohvieako dobre vyzerajúca. Ale ušlo to. Mali sme Lociku, Chucka, papierové gule a ebenový padací most :) Druhá skupina mala prevnosť tuším, že Zelený dom. Pevnosti sme si preniesli do ihriska a tam sme hrali hru s papierovými guľami a šatkami. Taký mix metlobalu a severu proti juhu. Bolo hrozne eplo a zapotili sme sa, no po boji nás čakal obed-cestoviny. No a po obede sme šli pomaly všetko upratať, pretože sa schyľovalo ku druhej. Majka nám ešte zahrala na klavíri a postupne sme šli domov...
Chvíľami to na našej prespávačke vyzeralo aj takto :))
Pa, B.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára