piatok 26. októbra 2012

Day 2

Ahojte,
takže článok na druhý bod zoznamu. Je to neobľúbená kniha.
Keď nad tým tak rozmýšľam, nemám nejakú konkrétnu neobľúbenú knihu. Vlastne, ja prečítam všetko a niečo sa mi páči veľmi a niečo už menej. Ale je zopár kníh, ktoré veľmi nemusím. Nemám napríklad rada cestopisy... Ale strašne nemám rada knihy od Verneho a ešte nemám rada knihy, na ktorých je vidno, že sú napísané bez štipky fantázie a že len nejakú knihu okopírovali.
Raz som ešte čítala knihu Susin denník a o nej môžem povedať, že to bola strašná hovadina. To určite nečítajte. A ešte sa mi veľmi nepáčia knihy typu Verne, to už som písala, ale nie len Verneovky ale celkovo tie dobrodružné knihy z toho obdobia.
Alebo také blbosti ako.. Neviem, či poznáte denníky Georgie Nicholson. To sú tiež také blbosti, čo nemajú pointu. No, sú celkom fajn a celkom vtipné, ale v podstate je to blbosť.
A to je asi všetko...Na dnes :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára